luni, 28 septembrie 2009

Gânduri random

Warning! Extrem de personal!

grapefruit

Momentan am o stare de rahat.
Şi ca orice stare de rahat, şi asta mă trezeşte la realitate.
Şi ca în orice trezire la realitate, mai fac un pas spre maturizare.
Aşa că azi, pentru mine sunt valabile următoarele:

* visele = teren minat.
* rănile se vindecă mai greu.
* îmi bag picioarele in planuri.
* mai multe fapte, nu vorbe!
* mi-e silă să aştept, dar voi încerca.
* materializez orice vis.
* irascibilitatea îmi deschide drumuri.
* n-am nevoie de amatori, ci de prieteni.
* viaţa nu e corectă, dar merge şi aşa.
* nu mă mai grăbesc. Pentru ce?
* renasc cu fiecare dezamăgire.
* îmi caut muze prin biblioteci.
* sufăr, dar cui îi pasă? “a heart that hurts is a heart that works”
* caut “prof” de chitară.
* m-am săturat să fiu singură, dar m-am obişnuit!
* sunt anti-socială.
* taci dracului!
* toţi mă judecă greşit, dar începe să-mi placă să fac impresie proastă.
* n-am nevoie de sfaturi, oricum nu sunt general-valabile.
* am nevoie de câteva zile de linişte şi de singurătate.
* Iaşi, sweet home de mâine încolo.
* zâmbesc fals.
* vreau să citesc o carte bună.
* am nevoie de schimbări şi de un mp4 player.
* nimic nu mă va mulţumi vreodată pe deplin.
* silogism: fericirea nu există decât în imaginaţia noastră. Roxana are multă imaginaţie. Fericirea nu există decât în imaginaţia Roxanei. (îmi place cum sună!)
* “te iubesc” e insipid!
* lucrurile care sună bine dor ca dracu!
* asta e pe repeat.
* goodbye, fucked-up sky!

Un comentariu: